sexochsamlevnad

Alla inlägg den 3 april 2014

Av Hanna - 3 april 2014 16:31

Ett personligt tips, testa att ha sex UTOMHUS! Kanske i eran trädgård, skogen, eller i en sjö? Själv har man bockat av lekplats och sjö ;) // Hanna

 

Rid med gung

Allra bäst är att rida, och gunga fram och tillbaka kombinerat med att röra sig upp och ner. Då stimuleras min g-punkt och klitoris. UNDERBART! /Sofie, 20

 

En ihopslingrad favorit

Min favoritställning börjar med att båda sitter upp och jag har mina ben runt hans midja, över hans ben. Han har sina ben runt min rumpa. Så vi sitter ihopslingrade. När vi vill ta det längre kan han lägga sig ner på rygg i sängen mellan mina ben, jag lutar mig fram och vi fortsätter. Sexigt och skönt! /Carina, 19


Cirkelridning

När du rider honom, stanna upp när han är inne i dig och ”vrid” dig cirkelvis först åt ena sidan och sedan åt andra – både jag och min kille kommer nästan direkt! /Kajsa, 20

 

Royal naked flush
Jag tycker att det kan vara stressigt att alltid lyckas komma på sätt att få till det på nya, lekfulla och sexiga sätt, fast det är ändå så jag vill ha det. Så nu kör vi klädpoker nästan en gång i veckan – som är ett grymt kul sätt att komma in the mood! /Ellinor, 21


Leta efter G-punkten 

Alla borde anstränga sig att hitta sin G-punkt! För mig tog det tid, men en dag träffade jag en kille som fann den och honom släppte jag inte! Jag kan inte beskriva hur skönt det är när han masserar mig där. Det var så värt alla års letande! /Nadja, 22


Källa: veckorevyn.com


Mer sextips här! 

#sex #samlevnad #sextips #veckorevyn

Tidigare månad - Senare månad

Blogginfo


Bloggen behandlar sex och samlevnad på ett seriöst sätt och riktar sig främst gentemot ungdomar och unga vuxna i syfte att öka kunskapen om ämnet.

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Använder du kondom vid samlag?
 Ja
 Nej
 Ibland

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards